Z nożyczkami w sieci

No i masz, wzięło mnie, wciągnęło i nie chce puścić. Jak to mam w zwyczaju, pewnego dnia gorączkowo szukałam czegoś w internecie (zabijcie, ale nie pamiętam czego). I wtedy, również jak zwykle, natknęłam się na stronę, którą od tego dnia sprawdzam codziennie – How About Orange. Za każdym razem zastanawiam się przy tym, jak mogłam żyć przez tyle miesięcy, nie wiedząc o jej istnieniu. Jak mogłam funkcjonować, nie zdając sobie sprawy, że w kochanej sieci można pobrać zupełnie za darmo tak niezwykłe wzory i za pomocą dobrej drukarki i nożyczek przyozdobić dom, jak i tapetę w komputerze (oczywiście tapetę komputerową raczej bez użycia nożyczek). Obecnie na naszej choince wiszą między innymi (w końcu aż tak ambitna nie jestem, żeby od razu robić wszystkie) własnej roboty bombki, a na warsztacie mam śnieżynki różnych kształtów i maści (może uda się nimi zakryć nieumyte okna). Inspirowana stroną postanowiłam również zrobić własne naklejki na prezenty, a na moim biurku dość nietypowo (bo najczęściej nie wiem, gdzie są) leżą nożyczki, które w końcu zawsze mogą się przydać, jeśli akurat w danej chwili zapałam chęcią wycięcia kolejnych ornamentów.

No to hop siup, na Pomarańczową Stronę (lub jej siostrzane odpowiedniki) i do dzieła, Drodzy Czytelnicy i Drogie Czytelniczki!
Hania

Ten wpis został opublikowany w kategorii Inspiracje i oznaczony tagami , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

